Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

ΤΟΝ ΠΛΑΚΩΝΕΙΣ Η ΟΧΙ???

Ηλιολουστα καθως ητανε, απολαμβανα τη βολτα με τη μηχανη μου. Σε καποιο σημειο του δρομου, η λωριδα των αυτοκινητων γινεται μονη λογω εργων. Κανενα προβλημα, μπαινω πισω απο ενα μπλε golf ενος πραγματικου οπως αποδειχθηκε ΜΙΝΑΡΑ. Οπως καταλαβαινετε, η ιστορια μας εξελισσεται στην πολη των Πατρων. Καθως υπομονετικα κινουμαστε με την ιλιγγιωδη ταχυτητα των 30 χλμ την ωρα, ο συμπαθης Μιναρο-μπεης βγαζει την τσιγαρουμπα του απο το παραθυρο και εξαπολυει ενα πυραυλο σταχτης προς την γυαλιζουσα και ογκωδη, ομολογουμενως, μηχανη μου. Αγνοω επιδεικτικα τον ασυνειδητο οδηγο, εφοσον η σταχτη δεν μπορεσε να διαπερασει το πανακριβο μου κρανος (safety first!)...Μετα την τεταρτη φορα που υπεστην το βασανιστηριο τουτο κορναρω εκτεινοντας το αριστερο μου χερι, υπενθυμιζοντας στο ευγενες προπορευομενο ΖΩΟΝ οτι εχει και τασακι. Καθως τα εργα τελειωνουν και ανοιγει ο δρομος, επιταχυνω βροντερα με τη βοηθεια 150 και πλεον αλογων του μοτερ (τωρα το παιζω γρηγορος) και ερχομαι διπλα του λεγοντας του: <<φιλε, τασακι δεν εχεις?>> Αυτος, απασχολημενος απο το sms που εστελνε ενω τον τυφλωνε ο ηλιος κατω απο το γυαλι μασκα που φορουσε, και τη γκομενα διπλα να χτενιζεται απανταει με περισσια μαγκια <<τσου!>>. Διερωτωμαι λοιπον, αγαπητοι φιλοι, εαν του διελυα το σαγονι με ενα δεξι κροσε (υπενθυμιζοντας οτι το γαντι εχει ενισχυσεις kevlar) θα εφταιγα εγω??

1 σχόλιο: